طب و صحت

روزانہ 1 انار کھائیں اور بیماریوں سے دور رہیں!

انار کھانا آپ کی صحت کے لیے انتہائی فائدہ مند ہے ، یہ تقریبا ہر کسی کو معلوم ہے۔ ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ انار کا باقاعدہ استعمال آپ کے جسم میں خون کی کمی کو دور کرتا ہے۔ خاص بات یہ ہے کہ روزانہ ایک انار کھانا آپ کی صحت کے لیے بہتر ہے۔ آپ کو اپنی روزانہ کی خوراک میں ایک انار شامل کرنا چاہیے۔
اگر آپ اپنی روزانہ کی خوراک میں ایک انار کو شامل کرتے ہیں تو یہ بہت سی بیماریوں کو آپ سے دور رکھنے میں مدد دیتا ہے۔
روزانہ کی خوراک میں انار شامل کرنے سے موٹاپے کو کنٹرول کرنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ کئی مطالعات میں ثابت ہو چکا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ انار میں فائبر زیادہ اور کیلوریز کم ہوتی ہیں۔ یہ کھانے کے بعد آپ کو بھوک نہیں لگے گی۔ اگر آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو اپنی خوراک میں انار کو شامل کریں۔ اس سے آپ کو چند دنوں میں وزن کم کرنے میں مدد ملے گی۔
انار میں فائبر زیادہ ہوتا ہے۔ انار جسم میں پانی کی کمی کو پورا کرنے کے لیے بھی کام کرتا ہے۔ اس لیے آپ کو اپنی خوراک میں انار کو شامل کرنا چاہیے۔ اپنے دل کو صحت مند رکھنے کے لیے آپ کو ہر روز انار کھانا چاہیے۔
انار کھانا آپ کی جلد کے لیے انتہائی فائدہ مند ہے۔ انار کھانے سے چہرے کی چمک بڑھتی ہے۔ انار چہرے پر مہاسوں ، سیاہ دھبوں اور تیل کی کمی کو بھی کم کرتا ہے۔ اگر آپ کو جلد کی کوئی پریشانی ہے تو پھر انار کا استعمال ان مسائل سے چھٹکارا پانے میں مددگار ثابت ہوگا۔
انار میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں ، جو آپ کے منہ میں تختی بننے سے روکتی ہیں۔ انار منہ میں انفیکشن اور سوزش کے خطرے کو بھی کم کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ انار کو ہر روز ناشتے میں شامل کرنا چاہیے۔

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!