کچھ نیا سیکھیں

کہیں‌آپ واٹس اپ کے ذریعے ہیکنگ کا شکارتو نہیں‌ہورہے ہیں.واٹس اپ میں‌اسپیم کی رپورٹ کیسے کریں.تفصیل سے جانیں

اسپیم مواد کیا ہے؟

اسپیم مواد وہ ہوتا ہے جو آپ کے واٹس ایپ لنک امیج آڈیو ویڈیو پی ڈی ایف پر کسی کے ذریعہ بھیجا جاتا ہے،جسے آپ دیکھتے ہیں تو وہ نقصان دہ ہوتے ہیں اسے اسپیم مواد کہتے ہیں۔

اسپیم مواد کا لنک: – اس میں آپ کے واٹس ایپ پر اسپیم ویب سائٹ کی ایک لنک بھیجی جاتی ہے،مثال کے طور پرآپ نے اپنے واٹس ایپ پر ایسے ایس ایم ایس ضرور دیکھے ہونگے،جس میں آئی فون 7 لکھا ہوتا کہ آپ اسے خریدنے کے لئے 250 روپے وصول کر رہے ہیں۔ آپ ذیل میں دیئے گئے لنک کو دیکھیں اور جیسے ہی آپ اس لنک کو کھولیں گے ، آپ کو اسی ویب سائٹ میں ایک ٹاسک دیا جائے گا ، جس میں آپ کو وہی اسپیم کنٹینٹ 10 واٹس ایپ نمبر بھیجنا ہوتاہے اورآپ اسپیم لنک کے مواد کے شکارہوجاتے ہیں۔ لہذا اگر آپ کو اپنے واٹس ایپ پر ایسے اسپیم لنک کے ساتھ Msg ملتا ہے،تو آپ واٹس ایپ پر اس اسپیم کی اطلاع دے سکتے ہیں۔ واٹس ایپ ایسے اسپیم لنک کو چیک کرکے اس لنک کو واٹس ایپ سے بلاک کردے گا۔

اسپیم پیغام: – واٹس ایپ پرکوئی آپ کو کسی بھی قسم کا فرقہ وارانہ پیغام Msg یا آپ کے واٹس ایپ پر بھیجتا ہے کوئی ایسے Msg بھیجے جس میں ہندو مسلم مذہب کی تفریق یا فساد ہو۔ تب آپ فورا ہی واٹس ایپ ٹیم کو اس کی اطلاع دیں۔ اس کے لئے آپ واٹس ایپ پر اس کے اسپیم کی اطلاع دے سکتے ہیں۔

اسپیم امیج: – اگر آپ کے پاس کوئی انجانا شخص اڈلٹ تصویر بھیجتا ہے یا کسی کو بدنام کرنے والی امیج واٹس ایپ پر بھیجتا ہے تو آپ کو واٹس ایپ ٹیم کو یقینی طور پر آگاہ کرنا ہوگا اور اسے اسپیم رپورٹ میں درج کرنا ہوگا۔

سپیم ویڈیو: – اگر آپ کے واٹس ایپ پر انجانا شخص آپ کو گندے ویڈیوز یا فسادات والے ویڈیو یاکسی بے قصورکوبدنام کرنے والی ویڈیو ہے تو آپ کو ایسی اسپیم ویڈیو واٹس ایپ کو بتانا چاہئے واٹس ایپ جلد ہی اس پر ایکشن لے گا۔

واٹس ایپ دنیا کی سب سے مشہور چیٹنگ ایپلی کیشن ہے لہذا واٹس ایپ کبھی نہیں چاہےگا کہ کوئی بھی اس کے پلیٹ فارم پر کسی بھی طرح کی گندگی پھیلائے، لہذا جب بھی آپ واٹس ایپ پر اسپیم مواد کی اطلاع دیتے ہیں تو واٹس ایپ اس طرح کے اسپیم مواد کو بہت سنجیدگی سے لیتا ہے۔ اور واٹس ایپ اپنے صارفین اور واٹس ایپ کے مفاد کے لئے ایسے اسپیم مواد ہٹاتا ہے اس کے بعد بھی ایسے مسیج پوسٹ ہوتے ہیں تو واٹس اپ اکاؤنٹ کو ہمیشہ کے لئے یا کچھ دن کیلئے معطل کر سکتا ہے۔

آئیے جانیں آپ واٹس ایپ پر اسپیم کی رپورٹ کیسے کریں گے۔

واٹس ایپ اسپیم کی رپورٹ کرنے سے پہلے ہم آپ کو اس کے بارے میں کچھ باتیں بتاتے ہیں کہ اگر آپ کسی رابطے کے اسپیم کی رپورٹ کر رہے ہیں تو آپ کے اس نمبر کی واٹس ایپ چیٹ ہسٹری خودبخود حذف ہوجائے گی۔ جس کے بعد واٹس ایپ ٹیم جانچ کرے گی کہ اس رابطے میں اسپیم مواد کیا ہے اور یہ کہاں ہے۔ اور وہ واٹس ایپ نمبر آپ کے واٹس ایپ سے بلاک ہوجائے گا۔

تو آئیے اب آپ کو بتاتے ہیں کہ آپ کسی بھی مشمولات کی اسپیم رپورٹنگ کیسے کرسکتے ہیں۔

سب سے پہلے آپ چیک کرتے ہیں کہ کون آپ کو اسپیم مواد بھیج رہا ہے۔ اگر اس میں آپ کے کوئی دوست ہیں تو آپ انہیں‌سمجھا سکتے ہیں۔اگر کوئی واٹس ایپ اسپیم کا مواد انجانے نمبر کے ساتھ شیئر کررہا ہے تو پہلے آپ اس کے موبائل نمبر کے پروفائل پر کلیک کریں۔جیسے ہی آپ اس کے پروفائل نمبر پر کلیک کریں گے پھر نیچے سکرول کرکے آپ کو نیچے 👎 اسپیم رپورٹ کا آپشن مل جائے گا اسے دبائیں۔ اور اسے OK کر دیں۔ اب اس نمبر کی پوری ہسٹری آپ کے واٹس ایپ سے حذف ہوجائے گی. اسپیم کنٹینٹ والا نمبر آپ کے واٹس ایپ سے بلاک کردیا جائے گا۔
اسپیم کی رپورٹ کے بعد واٹس ایپ ٹیم اس نمبر کو اور اس کے سرور سے اسپیم کے کون سا مواد شیئر کیا جارہا ہے اسے حذف کردیتا ہے۔ اور اس واٹس ایپ نمبر پر اسپام رپورٹنگ زیادہ ہورہی ہے تواس نمبر کے اکاؤنٹ کوواٹس ایپ ہمیشہ کے لئے ڈیلیٹ کردے گا۔
اور ویسے بھی واٹس ایپ پرآپ کو کبھی بھی ایسے لنکس نہیں کھولنے چاہئیں جس میں آپ کو شبہ ہو کہ یہ اسپیم لنک مواد ہیں۔ اگر آپ یہ ایسا کرتے ہیں تو پھر آپ کہیں ہیکنگ کا شکار بھی ہوسکتے ہیں.آپ اپنے اسمارٹ فون میں ایسے ایپ بھی ڈائون لوڈ کرتے ہیں جس میں ہائیڈ‌اسپیم ہوتے ہیں‌جو آپ کے اسمارٹ فون کی ہر سرگرمی پر دھیان رکھتے ہیں‌ جس کی وجہ سے آپ ہیکنگ کا شکار ہوجاتے ہیں۔ اسلئے اپنے فون میں‌غیرضروری ایپ انسٹال کرنے سے بھی پرہیز کریں.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
error: انتباہ:مواد محفوظ ہے