طب و صحت

دودھ میں گھی ملاکرپینے کے ہیں‌بہت فائدے،کیا آپ جانتے ہیں؟ پڑھیں تفصیل !

ممبئی: جب گھی کی بات آتی ہے توہم اسے روٹی پر، پراٹھے پر یا گرم دال یا کھچڑی میں ڈال کر کھانا پسند کرتے ہیں۔ لہذا اسی وقت زیادہ تر لوگ ہلدی کے ساتھ دودھ پینا پسند کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ دودھ میں گھی پینا آپ کی صحت کے لئے بھی فائدہ مند ہے؟ ہڈیوں اور جوڑوں کو مضبوط بنانے کے ساتھ ساتھ گھی کا دودھ کمزوری کے مسئلے پر قابو پانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے اور بھی بہت سے فوائد ہیں،اس بارے میں مزید پڑھیں۔

گھی کا دودھ بچوں سے لے کر بوڑھوں تک ہے فائدہ مند :-

آیوروید دودھ میں گھی ملا کر پینے کی بھی صلاح دیتا ہے۔ اس سے بہت ساری قسم کی بیماریوں پر قابو پایا جاسکتا ہے۔ گائے کا خالص گھی بھی سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے کیونکہ یہ اینٹی آکسیڈینٹ کے ساتھ ساتھ اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خواص سے بھی بھرپور ہے اور دودھ فائدہ مند ہےھی ۔ لہذا آج سے گرم دودھ میں گھی ملا کر پینا شروع کردیں۔ یہ نسخہ بچوں کے لئے بوڑھوں تک بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

1. اسٹیمینا بڑھاکرکمزوری کو دور کرتا ہے :- اگر آپ بھی ہر چھوٹے کام کے دوران بار بار کمزوری اور تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں تو ، اس کی وجہ جسم میں اسٹیمینا کی کمی ہے۔ دودھ میں ملا ہوا گھی پینے سے جسم کی کمزوری دور ہوتی ہے اور جسمانی سرگرمی انجام دینے کے لئے جسم کو ضروری طاقت بھی ملتی ہے۔

2. ہڈیوں اور جوڑوں کے لئے فائدہ مند :- اگر آپ کو اکثر ہڈیوں یا جوڑوں کے درد کی تکلیف ہوتی ہے تو آپ روزانہ دودھ میں ملا گھی بھی پی لیں۔ گھی جوڑوں میں لیوبریکیشن (پھسلن) کا کام کرتا ہے ، جو سوجن اور جلن کو کم کرتا ہے اور دودھ ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے۔
3. مردوں کے لئے فائدہ مند :- بہت سارے سیکسولوجسٹ مردوں کو گھی میں ملا ہوا دودھ پینے کا مشورہ دیتے ہیں کیونکہ اس سے شہوت اور جنسی صلاحیت دونوں بڑھ جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ تھکاوٹ اور کمزوری کو بھی محسوس نہیں کیا جاتا ہے اور جنسی زندگی بہتر ہوجاتی ہے۔

4. نیند کی پریشانیاں :- گرم دودھ آپ کو اچھی نیند لینے میں مدد کرتا ہے،یہ آپ جانتے ہیں،لیکن کیاآپ کو یہ معلوم ہے جب آپ اس میں گھی ڈالتے ہیں تو نیند نہ آنے کی شکایت (Insomnia) کا مسئہ ختم ہوجاتاہے۔ جن لوگوں کو روزانہ رات کو نیند نہ آتی ہو وہ نیند کی گولیاں کھانے کے بجائے دودھ میں گھی ملاکر پینے کا نسخہ آزمائیں۔

5. حاملہ خواتین کے لئے :- یہ نسخہ حاملہ خواتین کے لئے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ دودھ میں گھی ملا کر پینے سے پیٹ میں پل رہے بچے کی ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں اور ان کا دماغ بھی تیز ہوتا ہے۔ دودھ پلانے والی مائیں بھی اس کا استعمال کرسکتی ہیں۔
…………………………………………………………………………
(نوٹ: کوئی بھی نسخہ کا استعمال کرنے سے پہلے ہمیشہ کسی ماہر یا ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ کاوش جمیل اس معلومات کی ذمہ داری کا دعویٰ نہیں کرتا ہے۔)

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
error: انتباہ:مواد محفوظ ہے