اہم خبریں

ترنمول کانگریس کی رکن پارلیمینٹ نصرت جہاں نے کیا انکشاف؛ کہا شوہر نکھیل جین سے علیحدگی اختیارکرلی؛ جلد ہی شوہر کے خلاف مقدمہ درج کرنے کا دیا اشارہ؛ پڑھیں تفصیلی خبر

کولکتہ ، 09 جون: بنگالی فلمی اداکارہ اور ترنمول کانگریس کی رکن پارلیمینٹ نصرت جہاں نے کہا ہے کہ وہ اپنے شوہر نکھیل جین سے علیحدگی اختیار کرچکی ہیں۔ انہوں نے اس سلسلے میں ایک بیان جاری کیا ہے اور واضح کیا ہے کہ ان کے اور نکھیل جین کے درمیان ازدواجی تعلقات نہیں ہیں۔ یہ ان کے مداحوں کے لئے چونکا دینے والا واقعہ ہے۔

نصرت جہاں کی شادی ایک سال قبل نکھیل سے ہوئی تھی۔ نصرت جہاں اور نکھیل جین کی شادی گذشتہ سال 19 جون کو ترکی کے شہر بوڈرم میں ہوئی تھی اور ان کی شادی سوشل میڈیا پر کافی چرچہ میں تھی۔ جوڑے کی شادی کی متعدد تصاویر بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی تھیں۔

نصرت جہاں نے آج ایک بیان میں کہا ، "ہماری شادی ترک شادی رجسٹریشن کے تحت ہوئی اور شادی کی تقریب کو مکمل طور پر غیر قانونی قرار دے دیا گیا۔” کیونکہ یہ کسی دوسرے مذہب کے فرد سے شادی تھی اور معاشرتی شادی کے قانون کے مطابق ، اسے سرکاری طور پر رجسٹرڈ کروانا پڑا ، لیکن ایسا نہیں ہوا۔ اس سے اس شادی کو کوئی فائدہ نہیں ہوا۔ تو طلاق کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔ ہم دونوں لیو اِن تعلقات میں رہ رہے تھے۔ تاہم اب تک اس کو عام نہیں کیا گیا ہے۔

نصرت جہاں چھ ماہ سے اپنے شوہر سے علیحدہ ہوگئی تھیں۔ اس کے شوہر نے بھی سول سوٹ دائر کیا ہے۔ نکھیل جین کے مطابق، جس دن مجھے پتہ چلا کہ نصرت میرے ساتھ نہیں رہنا چاہتی ہے۔ وہ کسی اور کے ساتھ رہنا چاہتی ہے۔ اسی دن میں نے قانونی مقدمہ دائر کیا۔ نکھیل نے واضح کیا ہے کہ وہ مستقبل میں نصرت کے ساتھ کوئی رشتہ نہیں رکھنا چاہتے ہیں۔ نصرت جہاں نے کہا کہ ان کی شادی قانونی طور پر درست نہیں تھی۔

نصرت جہاں نے 10 نکاتی بیان میں کہا کہ وہ اپنی بہن اور اپنے کنبہ کی دیکھ بھال کررہی ہیں ، ان کے لئے خرچ کر رہی ہیں۔ لیکن لوگوں کے مطابق میں نکھیل جین کا سہرا لینے کی کوشش کر رہی ہوں۔ میں کسی کا کریڈٹ کارڈ استعمال نہیں کررہی ہوں۔ کوئی دعوی کرتا ہے کہ وہ دولت مند ہے۔ میں اس کے کھاتے سے رقم استعمال کررہی ہوں۔ ایسی باتیں گردش کررہی ہیں۔ وہ اس سلسلے میں بینک انتظامیہ سے بات کریں گی اور جلد ہی پولیس اسٹیشن میں مقدمہ درج کریں گی۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
error: انتباہ:مواد محفوظ ہے