اہم خبریں

کیا آپ جانتے ہیں‌آپ کے نام پر کتنے سم کارڈزرجسٹرڈ ہیں؟ کہیں کوئی اورآپ کے نام پر رجسٹرڈ سم کارڈ غلط طریقے سے استعمال تو نہیں کررہاہے.؟ اس سے بچنے کے لئے کیا کرنا ہوگا؛ پڑھیں پوری خبر!

نئی دہلی: یہ بتانے کی ضرورت نہیں ہے کہ ان دنوں دھوکہ دہی کا پیمانہ عروج پر ہے۔ خاص طور پر سم کارڈ فراڈ یا آدھار کارڈ فراڈ کے معاملات دن بہ دن بڑھتے جارہے ہیں۔ سم کارڈ فراڈ ایک ایسا فراڈ ہے جس کا پتہ لگانا بہت ضروری ہے۔ مزید یہ کہ اگر بروقت توجہ نہ دی گئی تو یہ بہت نقصان کا باعث بن سکتا ہے۔ اگر آپ اس سے دور رہنا چاہتے ہیں تو آپ کو یہ جاننا ہوگا کہ آپ کے نام پر کتنے موبائل نمبر رجسٹرڈ ہیں۔ اور اگر آپ اس کے بارے میں نہیں جانتے تو یہ خاص معلومات آپ کے لیے اہم ہوں گی۔ اگر آپ جاننا چاہتے ہیں کہ آپ کے نام پر کتنے موبائل نمبر رجسٹرڈ ہیں تو آپ آسانی سے جان سکتے ہیں۔ اس کے لیے کچھ آسان اقدامات پر عمل کرنا ہوگا۔
آپ ٹیلی کمیونیکیشن ڈیپارٹمنٹ (DoT) کے پورٹل کے ذریعے جان سکتے ہیں۔ یہاں سے آپ جان سکتے ہیں کہ آپ کے آدھار کارڈ پر کتنے سم کارڈ رجسٹرڈ ہیں۔ ٹیلی کمیونیکیشن ڈیپارٹمنٹ کے پورٹل کا نام ‘ٹیلی کام اینالیٹکس فار فراڈ مینجمنٹ اینڈ کنزیومر پروٹیکشن’ (TAFCOP) ہے۔ محکمہ ٹیلی کمیونیکیشن کے جاری کردہ قواعد کے مطابق ایک شہری اپنے آدھار کارڈ سے صرف 9 موبائل نمبر جاری کر سکتا ہے۔ اگر آپ یہ بھی جاننا چاہتے ہیں کہ آپ کے آدھار کارڈ سے کتنے نمبر منسلک ہیں، تو ان مراحل پر عمل کریں۔
TAFCOP کی آفیشل ویب سائٹ کھولیں – https://tafcop.dgtelecom.gov.in/۔ یہاں آپ کو اپنا موبائل نمبر درج کرنا ہوگا۔ اس کے بعد آپ کو ایک OTP موصول ہوگا۔ پورٹل میں سائن ان کرنے کے لیے OTP درج کریں اور تصدیق کا عمل مکمل کریں۔ پھر سائن ان کا عمل مکمل کریں۔ اس کے بعد آپ کو دوسرے صفحہ پر لے جایا جائے گا جہاں آپ اپنے آدھار کارڈ سے منسلک تمام مختلف موبائل نمبر دیکھ سکتے ہیں۔

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

error: Content is protected !!