مہاراشٹر

وزیراعلیٰ ایکناتھ شندےکو محسوس ہورہی ہے تھکاوٹ ؛ ڈاکٹر نے آرام کا دیا مشورہ ؛ تمام میٹنگس کی گئیں منسوخ ؛ نائب وزیراعلیٰ دیویندرفڈنویس بھی تمام پروگرام منسوخ کرکے دہلی روانہ

ممبئی: (کاوش جمیل نیوز) :ریاست میں اقتدار میں آنے کے بعد سے مسلسل دورے پر رہنے والے وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے کو تھکاوٹ محسوس ہونے لگی ہے۔ اس لیے ڈاکٹر نے انہیں آرام کا مشورہ دیا ہے۔ شندے نے اپنے تمام انتظامی اور سیاسی پروگرام منسوخ کر دیے ہیں کیونکہ ڈاکٹروں نے انہیں آرام کا مشورہ دیا ہے۔ اس لیے کہا جا رہا ہے کہ ایکناتھ شندے اگلے کچھ دنوں تک کوئی پروگرام نہیں کریں گے۔ یہ بھی کہا جا رہا ہے کہ وہ اس دوران عام شہریوں سے نہیں ملیں گے۔ تاہم کہا جارہا ہے کہ وہ وزارت یا اپنی رہائش گاہ سے کام کریں گے۔ ڈاکٹروں نے یہ بھی بتایا ہے کہ اگرچہ شندے تھکاوٹ محسوس کر رہے ہیں لیکن فکر کرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے۔ دریں اثنا، امکان ہے کہ ریاستی کابینہ کی توسیع میں تاخیر ہوگی کیونکہ ڈاکٹروں نے شندے کو آرام کا مشورہ دیا ہے۔
ایکناتھ شندے نے بغاوت کے بعد سے اقتدار قائم کرنے کے بعد لگاتار دورے کررہے ہیں ۔ چیف منسٹر کے طور پر حلف لینے کے بعد ریاست کے مختلف مقامات پر ان کا شاندار استقبال کیا گیا۔ اس موقع پر انہیں حرکت میں آنا پڑا۔ اس کے علاوہ وزارت میں میٹنگ کے بعد میٹنگ کر کے بہت سے معاملات کو حل کرنا پڑا۔ اس کے بعد انہیں اکثر دہلی جانا پڑتا تھا۔ خاص طور پر اسے رات گئے دہلی جانا تھا۔ مکمل نیند نہ بھی نہیں‌ہوپائی ۔لگاتار دوروں اور میٹنگس کی وجہ سے انہیں تھکاوٹ محسوس ہونے لگی.
دریں اثنا، کہا جا رہا ہے کہ کل 5 اگست کو ریاستی کابینہ کی توسیع کی جائے گی۔ تاہم جیسا کہ ڈاکٹر نے وزیر اعلیٰ شندے کو آرام کا مشورہ دیا ہے، کیا کابینہ میں توسیع ہوگی یا نہیں؟ یہ سب نے نوٹ کیا ہے۔ شندے نے صحت کی خرابی کی وجہ سے تمام پروگرام بھی منسوخ کر دیے ہیں۔
دوسری طرف نائب وزیر اعلی دیویندر فڑنویس دہلی چلے گئے ہیں۔ فڑنویس اپنے تمام پروگرام منسوخ کرکے دہلی چلے گئے ہیں۔ سپریم کورٹ نے ریاست میں اقتدار کی جدوجہد پر کوئی راحت نہیں دی ہے۔ عدالت نے سماعت ملتوی کرنے کے بعد فڑنویس دہلی روانہ ہو گئے۔ بتایا جارہا ہے کہ فڑنویس ریاستی کابینہ کی توسیع پر بات چیت کے لیے دہلی گئےہوئے ہیں.

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
error: Content is protected !!
%d bloggers like this: