اہم خبریں

ٹی ای ٹی معاملے میں لگ رہے الزامات کی سابق وزیر عبدالستار نے کی تردید ؛ کہا مجھے بدنام کرنے کی کوشش ؛ جو بنا تحقیق الزامات عائد کررہے ہیں انہیں پھانسی دی جائے

ممبئی: (کاوش جمیل نیوز) :سابق وزیر اور شندے کے حامی ایم ایل اے عبدالستار مہاراشٹرا اسٹیٹ ایگزامینیشن کونسل کی طرف سے کئے گئے ٹیچر ایلیبلٹی ٹیسٹ (ٹی ای ٹی) گھوٹالے میں لگائے گئے الزامات کی وجہ سے سرخیوں میں آگئے ہیں۔ حنا اور عظمیٰ عبدالستار کی بیٹیاں TET 2020 میں نااہل ہونے کا انکشاف ہوا ہے۔ ایسے میں امتحانی کونسل نے فہرست کا اعلان کر دیا ہے۔ الزام ہے کہ تمام نااہل لوگوں نے اہل بننے کے لیے ملزم سوپے کو پیسے دیے۔ اب سابق وزہر عبدالستار نے اس معاملے میں اپنے اوپر لگائے گئے الزامات کی تردید کی ہے۔ ستار نے دعویٰ کیا ہے کہ یہ بدنامی کی سازش ہے۔
میری بیٹیوں نے TET کا امتحان دیا۔ لیکن وہ اہل نہیں تھے۔ آج اچانک 2022 کی فہرست سامنے آئی۔ دکھائیں کہ لڑکیاں ان چار سالوں میں کہاں سے گزری ہیں اور اس سے فائدہ اٹھایا ہے۔ معلومات کے حق کے تحت کوئی بھی محکمہ تعلیم کی ون ٹو ون دستاویزات مانگ سکتا ہے۔ میری بیٹی نے 2017 میں میری تنظیم میں کام کرنا شروع کیا۔ ان سے پوچھ گچھ کے بعد انہوں نے امتحان دیا اور نااہل قرار دے دیا گیا۔ میرے پاس ان کا سرٹیفکیٹ ہے۔ عبدالستار نے وضاحت کی کہ اگر کوئی چاہے تو اس کی کاپی مجھ سے لے سکتا ہے ۔
مجھے بدنام کرنے کی کوشش کی جارہی ہے۔ اگر ہم غلطی پر ہیں تو میری بیٹیوں کے خلاف کارروائی کی جائے۔ لیکن اگر کوئی غلطی نہ ہو تو جن لوگوں نے یہ سارے الزامات لگائے ہیں انہیں پھانسی پر لٹکا دیا جائے۔ اور میں ان الزامات کی تحقیقات کا مطالبہ کرتا ہوں۔ اس طرح کسی کو بدنام نہیں کرنا چاہیے۔ اس معاملے میں اگر کوئی انکوائری کرنی ہے تو وہاں ایجوکیشن آفیسر، ڈپٹی ڈائریکٹر ہیں۔ اگر ہماری تنظیم سے ان کے دفتر میں ان دونوں لڑکیوں کے نام سے کوئی کاغذ بھی گیا تو ہم یقیناً ذمہ دار ہوں گے۔ لیکن میں ان لوگوں کے خلاف سخت کارروائی کا مطالبہ کرنے جا رہا ہوں جو غلط معلومات دے کر معاشرے ،اور سیاست میں مجھے بدنام کرنے کی کوشش کررہے ہیں.

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
error: Content is protected !!
%d bloggers like this: