مہاراشٹر

ٹی ای ٹی گھوٹالہ میں اب ای ڈی کی انٹری ؛ ٹی ای ٹی گھوٹالہ میں منی لانڈرنگ کا مقدمہ درج ؛ ای ڈی کرے گی تحقیقات

پونہ: (کاوش جمیل نیوز) : انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے ٹی ای ٹی گھوٹالہ معاملے میں منی لانڈرنگ کا مقدمہ درج کیا ہے۔ اتوار کو ای ڈی نے ٹی ای ٹی امتحان، محکمہ صحت کے امتحان اے ایم ڈی ایم ایچ اے ڈی اے کے امتحان سے متعلق پونے پولس میں دائر کئے گئے گھوٹالوں کے بارے میں معلومات طلب کیں۔ اساتذہ کی اہلیت کے امتحان کے گھوٹالے میں ملوث طلباء کی فہرست جاری کی گئی اور ہر طرف ہنگامہ برپا ہو گیا۔ اس فہرست میں حنا کوثر عبدالستار شیخ اور عظمیٰ ناہید عبدالستار شیخ کے نام بھی شامل ہیں، یہ دونوں ایم ایل اے اور سابق وزیر عبدالستار کی بیٹیوں کے نام ہیں۔ جب سابق وزیر و ایم ایل اے عبدالستار سے اس بارے میں پوچھا گیا تو انہوں نے ان تمام الزامات کی تردید کی۔ اب اس حوالے سے نئی معلومات سامنے آ رہی ہیں۔ یہ بات سامنے آئی ہے کہ انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ، ای ڈی اس سلسلے میں تحقیقات کرے گی۔
مہاراشٹر اسٹیٹ ایگزامینیشن کونسل کے صدر شرد گوساوی کے مطابق مارچ 2019 میں منعقدہ TET امتحان کا نتیجہ 2022 تھا۔ جس میں 16,705 طلباء پاس ہوئے. ڈائریکٹر ایجوکیشن پرائمری، ڈائریکٹر ایجوکیشن سیکنڈری اس معاملے میں مزید کارروائی کریں گے۔ پونے سائبر پولیس سے اطلاع ملنے کے بعد 293 طلباء کو فرضی سرٹیفکیٹ دیے گئے۔ اس گھوٹالے کا پردہ فاش 2021 میں ہوا تھا۔ جس میں 7 ہزار 880 مشتبہ طلباء کی فہرستیں منسوخ کی گئیں اور ان کی تقرری بھی منسوخ کر دی گئی۔
اس اطرح کی معلومات اے این آئی نے اپنے ٹویٹر ہینڈل پر دی ہے.

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
error: Content is protected !!
%d bloggers like this: