ریاستی خبریں

تلنگانہ: مہنگے سلنڈر پر پی ایم کی تصویر لگا کر کے سی آر نے وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن پر کسا طنز

نئی دہلی: (کاوش جمیل نیوز) :تلنگانہ کے وزیر اعلی کے سی آر نے ہفتہ کو مرکزی وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن پر طنز کرتے ہوئے ایک ویڈیو ٹویٹ کیا۔ اپنے ایک ٹویٹ میں انہوں نے سلنڈر کی مہنگی قیمتوں کے خلاف پی ایم مودی کا پوسٹر نکالا ہے۔ ان پوسٹروں کو سلنڈر پر چسپاں کرتے ہوئے، انہوں نے نرملا سیتا رمن سے پوچھا، "مجھے بتائیں، آپ صرف پی ایم مودی کی تصویر ریاست میں لگانا چاہتے تھے؟” چلو، ہم نے یہ کر لیا ہے۔ درحقیقت، تلنگانہ اور مرکزی حکومت کے درمیان یہ سارا تنازعہ اس وقت شروع ہوا جب نرملا سیتا رمن نے گزشتہ دنوں ریاست کے دورے کے دوران کہا تھا کہ ریاست بھر میں راشن کی دکانوں پر پی ایم مودی کی تصویر لگائی جانی چاہیے۔ اس کے جواب میں کے سی آر وزیر نے پہلے نرملا سیتا رمن پر حملہ کیا۔ تلنگانہ کے وزیر صحت ٹی ہریش راؤ نے کہا کہ نرملا سیتا رمن کا یہ بیان کہ ہر راشن کی دکان پر پی ایم مودی کی تصویر لگائی جانی چاہئے، پی ایم کے عہدے کے وقار کو ٹھیس پہنچانے والا ہے۔
نرملا سیتا رمن نے جمعہ کے روز تلنگانہ کے کاماریڈی ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ جیتیش پاٹل کی کھنچائی کی جب وہ مناسب قیمت کی دکانوں کے ذریعہ فراہم کردہ چاول میں مرکزی اور ریاستی حصہ داری پر جواب نہیں دے سکے۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کی ‘لوک سبھا پرواس یوجنا’ کے تحت ظہیر آباد پارلیمانی حلقہ میں مختلف پروگراموں میں حصہ لینے والی سیتا رمن نے ضلع مجسٹریٹ سے یہ بھی پوچھا تھا کہ بیرکور میں مناسب قیمت کی دکان پر وزیر اعظم نریندر مودی کی تصویر کیوں غائب ہے۔
انہوں نے ضلع مجسٹریٹ سے پوچھا تھا کہ جو چاول کھلے بازار میں 35 روپے میں فروخت ہو رہے ہیں، وہ یہاں کے لوگوں میں 35 روپے میں تقسیم کیے جا رہے ہیں۔ اس میں ریاستی حکومت کا کیا حصہ ہے؟’ وزیر خزانہ نے کہا کہ مرکز پبلک ڈسٹری بیوشن سسٹم (پی ڈی ایس) کی دکانوں کو چاول سپلائی کر رہا ہے، لاجسٹک اور اسٹوریج سمیت تمام اخراجات برداشت کر رہا ہے، اور یہ جواب حاصل کرنے کی کوشش کر رہا ہے کہ مفت چاول لوگوں تک پہنچ رہے ہیں۔ ہاں یا نہیں۔
سیتا رمن نے کہا تھا کہ مرکز تقریباً 30 روپے دیتا ہے اور ریاستی حکومت چار روپے دیتی ہے، جب کہ ایک روپیہ فائدہ اٹھانے والوں سے لیا جاتا ہے۔ انہوں نے روشنی ڈالی کہ مارچ-اپریل 2020 سے مرکز ریاستی حکومت اور مستفیدین کی طرف سے بغیر کسی تعاون کے 30 سے ​​35 روپے کی قیمت پر مفت چاول فراہم کر رہا ہے۔

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
error: Content is protected !!
%d bloggers like this: