خواتین و اطفال

گرمیوں میں بھی اپنے چہرے کو خوبصورت و چمکدار رکھنے کے لئے یہ ٹپس ضرور پڑھیں

ممبئی:فی الحال ریاست میں تپش میں کافی اضافہ ہوا ہے۔ اس کے علاوہ کام کرنے والی خواتین کو بہت زیادہ گرمی برداشت کرنا پڑتی ہے۔ لیکن ایسی حالت میں بھی اپنے چہرے کی خوبصورتی کو برقرار رکھنے کے مندرجہ ذیل طریقوں کے بارے میں پڑھیں

جلد کا ایکسفولیٹ

صرف چہرے کو نہیں پورے جسم کو ایکسفولیٹ کی ضرورت ہے۔ خوبصورت چہرہ رکھنے کا بنیادی قاعدہ چھوٹ جانا ہے۔ یہ چہرے سے مردہ خلیوں کو نکالنے میں مدد کرتا ہے۔ ہمارے چہرے پر روزانہ ہزاروں سیل مرتے ہیں۔ اگر یہ خلیات چہرے پر باقی رہتے ہیں تو اس سے رنگ گہرا ہوسکتا ہے۔ لہذا اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کتنا موئسچرائزر استعمال کرتے ہیں ، اس سے آپ کی جلد میں چمک نہیں آئے گی۔ لہذا چہرے کو ایکسفولیٹ کرنا ضروری ہے۔ اس وقت اس کے ساتھ باڈی اسکربر استعمال کریں۔ ایکسفولیٹ کے بعد اپنے چہرے کو تازہ پانی سے دھو لیں۔ روشن چہرے کے لئے یہ طریقہ ہفتے میں تین بارآزمائیں۔

کم سے کم میک اپ: –

گرمیوں کے دوران میک اپ کا استعمال کم کرنا چاہئے۔ گرمیوں میں پسینے اور دھول کا جلد پر برا اثر پڑتا ہے۔ میک اپ چہرے کو نقصان پہنچاتا ہے۔زیادہ سے زیادہ پانی استعمال کریں۔ گرمیوں میں پانی آپ کی ہر چیز ہونا چاہئے۔ صحت مند چہرے اور صحت کے لئے جسم کو وافر مقدار میں پانی ضروری ہے۔ آپ کو ہر دن تین سے چار لیٹر پانی پینے کی ضرورت ہے۔ ہر آدھے گھنٹے میں پانی پینا بھی ضروری ہے۔

لوشن لگائیں: –

رات کو سونے سے پہلے آئیل فری لوشن لگانا نہ بھولیں۔ اسے صبح نہانے کے بعد لگانا چاہئے۔ اس کے لئے ہلکے اورفوری جذب لوشن کا استعمال کریں۔

دھوپ کے چشمہ کا استعمال کریں: –

دھوپ کا چشمہ پہننے سے آنکھوں کو سکون ملتا ہے۔ چشمہ میں‌گلاس کا استعمال ضرورت سے زیادہ گرمی کی وجہ سے آنکھوں کی نازک جلد کو پہنچنے والے نقصان کو روکتا ہے۔ نیز سیاہ حلقے نہیں آتے ہیں۔

سن اسکرین: –

دھوپ میں ڈھلنے سے پہلے اچھے معیار کے سن اسکرین کا استعمال کرنا فائدہ مند ہے۔ اگر آپ ہمیشہ دھوپ میں نکل رہے ہیں تو سن اسکرین لگانا نہ بھولیں۔ اگر آپ کا چہرہ آئیلی ہے تو اتفاقی طور پر تیل پر مبنی سن اسکرین استعمال نہ کریں۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
error: انتباہ:مواد محفوظ ہے