عالمی خبریں

پاکستان نے بھارتی ماہی گیر کو گولی مار کر ہلاک کر دیا، معاملے کی تحقیقات کی جا رہی ہیں، ذرائع

نئی دہلی: بھارت نے پاکستان کی میری ٹائم سیکیورٹی ایجنسی کی بلا اشتعال فائرنگ میں ایک بھارتی ماہی گیر کی ہلاکت کی شدید مذمت کی ہے۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ ماہی گیری کی کشتی پر سوار بھارتی ماہی گیر کو پاکستانی فوج نے نشانہ بنایا اور فائرنگ کی۔ یہ واقعہ ہفتے کے روز پیش آیا، جب ایک بھارتی ماہی گیر کو گولی مار کر ہلاک کر دیا گیا۔
نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر ذرائع نے بتایا کہ "ہم نے اس واقعے کو سنجیدگی سے لیا ہے، ہم اس معاملے کو سفارتی طور پر پاکستانی فریق کے ساتھ اٹھانے جا رہے ہیں، معاملے کی تحقیقات کی جا رہی ہیں اور مناسب وقت پر مزید معلومات فراہم کی جائیں گی۔” ”
پاکستانی فوج کی فائرنگ سے ایک اور ماہی گیر زخمی ہوگیا۔ وہ گجرات کے اوکھا کے ایک اسپتال میں زیر علاج ہیں۔
یہ پہلا موقع نہیں ہے کہ پاکستان کی جانب سے بھارتی ماہی گیروں پر فائرنگ کی گئی ہو۔ برسوں سے بھارتی ماہی گیروں کی کشتیوں پر فائرنگ اور پاکستان کی جانب سے بھارتی ماہی گیروں کو حراست میں لینے کے واقعات وقتاً فوقتاً سامنے آتے رہتے ہیں۔
اس سال فروری میں پاکستان نے اعتراف کیا کہ اس کی جیلوں میں 270 ماہی گیر اور 49 شہری قیدی، جو ہندوستانی ہیں یا ہو سکتے ہیں۔ مرکزی حکومت نے راجیہ سبھا میں کہا تھا کہ فروری کے دوران 77 پاکستانی ماہی گیر اور 263 پاکستانی شہری ہندوستانی حراست میں تھے۔
فروری 2012 میں، ایک اطالوی پرچم والے آئل ٹینکر پر سوار دو ہندوستانی ماہی گیروں کو ہندوستان کے خصوصی اقتصادی زون (EEZ) میں کیرالہ کے ساحل پر ایک ماہی گیری کی کشتی پر سوار دو ہندوستانی ماہی گیروں نے گولی مار کر ہلاک کر دیا۔

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

error: Content is protected !!