مہاراشٹر

اورنگ آباد: 11 بجے کے بعد دکانیں کھلی رکھنے والے ہوجائیں ہوشیار! اورنگ آباد کے نئے ڈپٹی کمشنر آف پولیس نونیت کاوت کا حکم

اورنگ آباد: (کاوش جمیل نیوز) : اورنگ آباد شہر میں جیسے ہی نئے تعینات ڈپٹی کمشنر آف پولیس نونیت کاوت نے سٹی 2 ڈویژن کا چارج سنبھالا، شہر کی تمام دکانوں کو رات 11 بجے تک بند کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔ شہر کے پرانے حصے میں رات گیارہ بجے کے بعد کھلے رہنے والے دکانداروں کو جرمانے کی رسیدیں بھی جاری کر دی گئی ہیں۔ نونیت کاوت، جنہیں حال ہی میں سٹی پولیس کمشنریٹ میں سپرنٹنڈنٹ آف پولیس عثمان آباد کے عہدے سے تبدیل کیا گیا تھا، کو سٹی زون 2 کے ڈپٹی کمشنر کے عہدے کا چارج دیا گیا ہے۔ انہوں نے اس علاقے کا چارج سنبھالتے ہی اپنے علاقے کے مختلف علاقوں میں رات گیارہ بجے کا کرفیو نافذ کرنے کی سخت ہدایات دی تھیں۔ اس کے بعد بدھ کو جنسی سمیت دیگر علاقوں میں ان قوانین کو سختی سے نافذ کیا گیا۔ جس میں جنسی کے علاقے چمپا چوک سے آزاد چوک تک پولیس کی گشت بڑھا دی گئی۔ اس گشت کے دوران رات گیارہ بجے کے بعد جزوی طور پر کھلنے والے دکانداروں کے خلاف تعزیری کارروائی کی گئی۔ اس کے علاوہ کٹ کٹ گیٹ سمیت دیگر علاقوں میں بھی یہ کارروائی کی گئی ہے۔
اس کے علاوہ اس آپریشن میں پولیس نے کٹ کٹ اور دیگر علاقوں میں بھی کارروائی کی۔ اس کے علاوہ دیگر علاقوں میں بھی رات گیارہ بجے کے اندر تجربہ کیا گیا۔ ڈپٹی کمشنر نونیت کاوت نے یہ بھی عندیہ دیا کہ یہ مہم مستقبل میں بھی جاری رہے گی۔(بشکریہ مہاراشٹر ٹائمز)

kawishejameel

chief editor

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: مواد محفوظ ہے !!

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading