مہاراشٹر

سیرتِ نبی (اسلامی کوئز) کے پروگرام میں ہپپی کیڈزانگلش اسکول کے طلباء نے ماری بازی

کارنجہ لاڈ: تنظیم خادمین امت کی جانب سے شہید اشفاق اللہ خان اردو ہائی سکول میں 30 دسمبر کو تعلقہ سطح کا سیرت النبی پروگرام (اسلامی کوئز) کا انعقاد کیا گیا۔ کارنجہ تعلقہ کے اسکولوں نے اس میں حصہ لیا تھا۔ اس موقع پر سیرت النبی صلی اللہ علیہ وسلم پر مبنی کوئز مقابلے کا انعقاد کیا گیا۔ حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم عرب ملک کے مقدس شہر مکہ شریف کے قریش قبیلہ میں ایک غریب گھرانے میں پیدا ہوئے۔ آپ کے والد کا نام حضرت عبداللہ اور والدہ کا نام حضرت آمنہ تھا۔ محمد کی والدہ کا انتقال اس وقت ہو گیا جب وہ صرف چھ سال کے تھے۔ انہوں نے چالیس سال کی عمر میں اعلان کیا کہ وہ آخری نبی ہیں۔ ان پر قرآن پاک نازل ہوا۔ اس نے تبلیغ کی کہ خدا ایک ہے۔ ان کی پیدائش سے پہلے عرب ممالک میں غریبوں پر ظلم کیا جاتا تھا، شراب نوشی عام تھی۔ لوگ چھوٹی چھوٹی باتوں پر نسل در نسل لڑتے رہتے تھے جاہل عرب لڑکی کو پیدا ہوتے ہی زندہ دفن کر دیتے تھے۔ وہ عورتوں اور بیواؤں پر ظلم و جبر کرتے تھے۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ظلم کا خاتمہ کیا اور مساوات کا جذبہ قائم کیا۔ انہوں نے تعلیم کے فروغ پر توجہ دی۔اسی کے ساتھ ساتھ حالاتِ حاضرہ اور سائنسی علوم کو بھی فوقیت دی گئی۔
اس پروگرام میں تین رائونڈ کوئز اسٹیجز کا انعقاد کیا گیا، لڑکوں کی ٹیم میں محمد شیزان سلیم جاوید، ریان خان عمران خان، سید ریحان سید رحیم، گرلز ٹیم میں رومیسہ بانو شعیب اکبانی، ام ایمن شعیب بھوت، زرین خانم عبدالمبین دونوں شامل ہیں۔ ان میں سے ٹیمیں آخری مرحلے تک فاتح رہیں اور دونوں ٹیمیں ضلعی سطح پر منتخب ہوئیں۔ اس کے علاوہ علیشبا فردوس نجیب الرحمٰن، المیرا عزین اکرام خان، رومیسہ کشف مجیب اللہ، شیفان علی مجید علی، یحییٰ خان اقبال خان، اذان خان رحمت خان نے بھی شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور صرف فائنل تک پہنچنے میں کامیاب رہے۔ اس پروگرام کے چیئرمین محترم شریکانت مانے صاحب (گٹ ٹیچنگ آفیسر صاحب کارنجا لاڈ)، مولانا عبدالمجید صاحب (امام خطیب جامع مسجد)، مولانا حافظ سائیڈ احمد صاحب (امام نگینہ مسجد)۔ جناب محمد ایوب سر ( سابق صدر مدرس ملجی جیٹھا اردو اسکول) اور دیگر معززین نے اپنی موجودگی کا اظہار کیا۔
اس مقابلے میں ان کی رہنمائی میں کامیابی, پُرزور محنت کرنے والے اساتذہ صبا انجم میڈم، محمد ثاقب سر، عبدالمتین سر، سیما انجم میڈم کی محنت کی وجہ سے طلباء نے کامیابی حاصل کی۔ اس خوشی کے موقع پر سکول کے ڈائریکٹر مسٹر پروفیسر انیس انصاری صاحب اور تمام سکول کے اساتذہ سے مبارکباد پیش کی۔

kawishejameel

chief editor

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: مواد محفوظ ہے !!

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading