تعلیم و روزگار

محکمہ ریلوے میں بڑی بھرتی: 10ویں جماعت کامیاب والوں کے لیے سرکاری نوکری کا بڑا سنہرہ موقع ؛ دسویں جماعت کے ساتھ متعلقہ ITI ٹریڈ سرٹیفکیٹ لازمی ؛ پڑھیں تفصیلی رپورٹ

ممبئی: (کاوش جمیل نیوز) :اگر آپ سرکاری نوکری کی تلاش میں ہیں تو یہ خبر آپ کے لیے بہت اہم ہے۔ خاص طور پر مرکزی حکومت کی براہ راست نوکری حاصل کرنے کا یہ سنہرہ موقع ہے۔ خاص طور پر اس کے لیے زیادہ تعلیم کی ضرورت نہیں ہے۔ تو دیر کس بات کی ؟ آج ہی اپلائی کریں اور براہ راست سرکاری نوکری حاصل کریں۔ شمال مشرقی ریلوے میں ملازمت کا براہ راست موقع ہے۔ بھرتی کا عمل بھی شروع ہو گیا ہے۔ یہ بھرتی کا عمل 1100 سے زائد سیٹوں کے لیے جاری ہے۔ آج ہی اپلائی کریں۔ آپ اس بھرتی کے عمل کے لیے ملک کے کسی بھی کونے سے درخواست دے سکتے ہیں۔
یہ بھرتی کا عمل شمال مشرقی ریلوے ڈویژن میں اپرنٹس کے عہدوں کے لیے جاری ہے۔ آپ اس بھرتی کے عمل میں آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ ویب سائٹ ner.indianrailways.gov.in پر جائیں اور فوری طور پر درخواست دیں۔ اس کے علاوہ آپ اس ویب سائٹ پر اس بھرتی کے عمل کے بارے میں مزید معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ 24 دسمبر تک اپلائی کر سکتے ہیں۔ بھرتی کے عمل کے لیے درخواست دینے کی یہ آخری تاریخ ہوگی۔
یہ بھرتی کا عمل 25 نومبر سے شروع ہوا ہے۔ OBC اور EWS امیدواروں کے لیے اس بھرتی کے عمل کے لیے ایک سو روپے فیس ہے۔ اگر آپ اس پوسٹ کے لیے اپلائی کرنے جا رہے ہیں تو آپ کے پاس تسلیم شدہ بورڈ سے 10ویں پاس کا سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے۔ اس کے بغیر آپ اس بھرتی کے عمل کے لیے درخواست نہیں دے سکتے۔
نہ صرف 10 ویں پاس بلکہ آپ کے پاس متعلقہ ITI ٹریڈ سرٹیفکیٹ بھی ہونا ضروری ہے۔ ان دو چیزوں کے بغیر آپ اس پوسٹ کے لیے اپلائی نہیں کر سکتے۔ درخواست دیتے وقت آپ کو وہاں درخواست کی گئی تمام معلومات کو پُر کرنا ہوگا۔ درخواست کے بعد، اس بھرتی کے عمل سے متعلق اپ ڈیٹس ریلوے کی جانب سے ویب سائٹ پر پوسٹ کی جائیں گی۔
یہ 10ویں پاس ہولڈرز کے لیے واقعی ریلوے میں براہ راست کام کرنے کا ایک بہترین موقع ہے۔ آپ مرکزی حکومت کی ملازمتیں براہ راست کر سکتے ہیں۔ دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ بھرتی کا عمل 1100 سیٹوں کے لیے ہو رہا ہے۔ درخواست دینے کا عمل بھی بہت آسان اور آسان ہے۔ نوٹ کریں کہ اس بھرتی کے عمل کے لیے درخواست دینے کی آخری تاریخ 24 دسمبر ہے۔

kawishejameel

chief editor

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: مواد محفوظ ہے !!

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading