مہاراشٹر

مہاراشٹرمیں لڑکیوں کے لاپتہ ہونے کی کیا ہے وجوہات ؟ ڈپٹی سی ایم فڈنویس نے بتائی اس کی وجہ ؛ پڑھیں رپورٹ

ناگپور: (کاوش جمیل نیوز) : ریاست کے ساتھ ساتھ ناگپور میں بھی خواتین اور نابالغ لڑکیوں کے لاپتہ ہونے کی شرح میں اضافہ ہوا ہے۔ نابالغ لڑکیوں کو محبت کا جھانسہ دے کر شادی کا جھانسہ دے کر اغوا کرنے کے واقعات میں اضافہ ہوا ہے۔ اس کے علاوہ وزیر داخلہ دیویندر فڑنویس نے قانون ساز کونسل میں بتایا کہ یہ دیکھا گیا ہے کہ لڑکیاں والدین کے ناراض ہونے اور گھریلو جھگڑوں کی وجہ سے گھر سے بھاگ رہی ہیں۔ قانون ساز کونسل کے ممبران، پروین ڈٹکے، چندر شیکھر باونکولے نے سوال و جواب کے دوران سوال اٹھایا۔ وقت کی کمی کی وجہ سے اس سوال پر بات نہیں ہو سکی۔ تاہم فڑنویس نے اس کا تحریری جواب پیش کیا۔
اس معلومات کے مطابق صرف ناگپور ضلع میں آٹھ ماہ میں کل 3838 لوگ لاپتہ ہوئے۔ اس میں 111 خواتین اور 225 لڑکیاں ہیں۔ 3838 میں سے 3239 ملے۔ گھریلو جھگڑوں کے علاوہ لڑکیوں کو محبت کا جھانسہ دیا جا رہا ہے۔ جس کی وجہ سے بھاگنے والی لڑکیوں کی تعداد زیادہ ہے۔
پولیس کی جانب سے لاپتہ لڑکیوں کی تلاش کے لیے خصوصی آپریشن کیا جا رہا ہے۔ فڈنویس نے تحریری طور پر یہ بھی بتایا کہ انسانی اسمگلنگ کو روکنے کے لیے مختلف اقدامات کیے جا رہے ہیں۔ اس سلسلے میں آپریشن مسکان نافذ کیا جا رہا ہے۔ یہ بھی بتایا گیا کہ شہر میں مختلف مقامات پر عوامی آگاہی کا کام کیا جا رہا ہے۔
jamsham hair oil contact for distirbutor ship 01

kawishejameel

chief editor

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: مواد محفوظ ہے !!

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading