کھیل و تفریح

ورلڈ کپ کے سیمی فائنل کا حساب ہوا آسان، دیکھیں کس کے پاس ہے سیمی فائنل تک پہنچنے کا بہترین موقع ؟ پڑھیں تفصیلی رپورٹ

ممبئی: (کاوش جمیل نیوز) :آسٹریلوی ٹیم جیت کے ساتھ سیمی فائنل میں پہنچ گئی ہے۔ لیکن ان کی جیت نے سیمی فائنل کا حساب سب سے آسان کر دیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی اب یہ بھی سامنے آ گیا ہے کہ سیمی فائنل تک پہنچنے کا بہترین موقع کس کے پاس ہے۔
اب سیمی فائنل کے لیے تین ٹیموں کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ اس لیے اب چوتھی پوزیشن کے لیے پاکستان، نیوزی لینڈ اور افغانستان کے درمیان مقابلہ ہوگا۔ آسٹریلیا کے میچ کے بعد اب ان تینوں ٹیموں کا ایک ایک میچ باقی ہے۔ یہ تینوں ٹیمیں اب تک آٹھ میچ کھیل چکی ہیں۔ ان آٹھ میچوں میں سے ہر ٹیم نے چار میچ جیتے ہیں جبکہ چار میچ ہارے ہیں۔ اس طرح اب ان تینوں ٹیموں کے آٹھ پوائنٹس برابر ہیں۔ لیکن ان تینوں میں سے کون سیمی فائنل میں پہنچے گا اس کا حساب واضح ہے۔ یہ فائنل میچ جیتنے والی ٹیم کے پاس سیمی فائنل تک رسائی کا موقع ہوگا۔ لیکن اگر یہ تینوں ٹیمیں جیت گئیں تو کیا ہوگا؟ یہ سوال رن ریٹ پر حل ہو جائے گا۔ نیوزی لینڈ کا رن ریٹ اس وقت 0.389 ہے۔ پاکستان کا رن ریٹ اس وقت 0.036 ہے۔ افغانستان کی ٹیم کو شکست کا سامنا کرنا پڑا جس کی وجہ سے اس کا رن ریٹ کم ہوگیا ہے۔ افغانستان کا رن ریٹ اس وقت -0.338 ہے۔ اس لیے نیوزی لینڈ کے پاس اس وقت سیمی فائنل میں پہنچنے کا بہترین موقع ہے۔ لیکن پاکستان یقیناً رن ریٹ میں ان سے پیچھے نہیں ہے۔ دوسری جانب اگر افغانستان کی ٹیم بھی بڑی جیت حاصل کر لیتی ہے تو وہ سیمی فائنل میں پہنچ سکتی ہے۔ کیونکہ پوائنٹس کے ساتھ ساتھ اب یہ مساوات رن ریٹ پر بھی آ گئی ہے۔
ایک جگہ اور تین ٹیمیں، یہی سیمی فائنل کی مساوات ہے۔ لیکن کون سی ٹیم اس ایک پوزیشن تک پہنچ سکتی ہے اب آسان ہے۔ کیونکہ اب تینوں ٹیموں کے برابر پوائنٹس ہیں۔ اس لیے جو بھی جیت جائے گا اسے موقع ملے گا۔

kawishejameel

chief editor

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: مواد محفوظ ہے !!

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading