عالمی خبریں

پاکستان: عام انتخابات سے 2 ماہ قبل سروے کے نتائج نے کردیا حیران؛ جانیں پاکستان میں کس کی حکومت بننے کی ہے امید ؟ پڑھیں تفصیلی رپورٹ

پاکستان: (کاوش جمیل نیوز) : بھارت کے پڑوسی ملک پاکستان میں آئندہ 2 ماہ میں عام انتخابات ہونے جا رہے ہیں۔ اس کا اعلان الیکشن کمیشن آف پاکستان نے گزشتہ ماہ 2 نومبر کو کیا تھا۔ انہوں نے بتایا تھا کہ ملک میں عام انتخابات 8 فروری کو ہوں گے۔ اس کے لیے تمام ضروری تیاریاں شروع کر دی گئی ہیں۔ تاہم اس دوران عام انتخابات کے حوالے سے ایک سروے بھی کیا گیا ہے جس کے نتائج انتہائی چونکا دینے والے ہیں۔ پاکستانی نیوز اے آر وائی کی جانب سے کرائے گئے سروے کے مطابق عمران خان کی جماعت پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) عام انتخابات میں قطعی اکثریت سے کامیابی حاصل کر سکتی ہے۔
پاکستان میں تین بڑی جماعتیں ہیں۔ اس میں پاکستان کے سابق وزیر اعظم نواز شریف کی پارٹی مسلم لیگ ن، بلاول بھٹو زرداری کی پیپلز پارٹی اور عمران خان کی پارٹی پی ٹی آئی شامل ہیں۔ پاکستان میں حالیہ مہینوں میں کافی سیاسی ہلچل مچی ہوئی ہے۔ اس دوران عمران خان کو وزارت عظمیٰ کے عہدے سے ہٹا کر جیل بھیجا گیا۔ اس کے باوجود سروے کے نتائج پی ٹی آئی کے حق میں نظر آرہے ہیں۔ پاکستانی نیوز اے آر وائی کی سروے رپورٹ کے مطابق عوام پی ٹی آئی کی مکمل اکثریت سے حکومت بنانے کی بات کر رہے ہیں۔
اے آر وائی کی سروے رپورٹ میں سوال اٹھایا گیا کہ پاکستان میں کون سی جماعت آئندہ عام انتخابات میں مکمل اکثریت کے ساتھ حکومت بنائے گی۔ جس پر عوام نے پی ٹی آئی کے حق میں سب سے زیادہ 84 فیصد ووٹ ڈالے۔ اس کے علاوہ دوسرے نمبر پر نواز شریف کی جماعت مسلم لیگ (ن) کو صرف 11 فیصد ووٹ ملے اور آخر میں بلاول بھٹو زرداری کی پیپلز پارٹی کو تقریباً 5 فیصد ووٹ ملے۔
اس اعداد و شمار سے صاف ظاہر ہوتا ہے کہ پاکستانی عوام عمران خان کو دوبارہ وزیراعظم بنتے دیکھنا چاہتے ہیں۔ یہ اعداد و شمار کسی حد تک نواز شریف اور ان کی مخلوط حکومت میں شامل پیپلز پارٹی کے لیے تشویش کا سب سے بڑا معاملہ بن سکتا ہے۔
اس وقت پاکستان کی معاشی صورتحال اچھی نہیں ہے۔ ملک میں پیسے کی بہت کمی ہے۔ لوگوں کو بنیادی چیزوں کے لیے جدوجہد کرنی پڑرہی ہے۔ اس سب کے باوجود، نقدی کی کمی سے نبردآزما ملک میں، انتخابات کے لیے پانی کی طرح پیسہ ضائع کرنے کی بات ہو رہی ہے۔ حال ہی میں ایک رپورٹ کے حوالے سے بتایا گیا کہ پاکستان میں آئندہ عام انتخابات کے لیے وزارت خزانہ کی جانب سے الیکشن کمیشن کو 17.4 ارب روپے جاری کیے گئے ہیں۔ اس سے قبل جولائی میں 10 ارب روپے پہلے ہی دیئے جا چکے تھے، یعنی پاکستان میں انتخابات کے لیے مجموعی طور پر 27.4 ارب روپے خرچ کیے جائیں گے۔
jamsham hair oil contact for distirbutor ship 01

kawishejameel

chief editor

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: مواد محفوظ ہے !!

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading