مہاراشٹر

کے جی سے چوتھی جماعت کے طلبہ کے لئے اسکول کے اوقات تبدیل، آرڈیننس کیا گیا جاری؟ کیا ہوگا وقت، پڑھیں تفصیلی رپورٹ

ممبئی: (کاوش جمیل نیوز) :ریاست میں پری پرائمری سے لے کر چوتھی جماعت تک تمام میڈیم اورتمام انتظامی اسکولوں میں صبح 9 بجے یا اس کے بعد کلاسز کے انعقاد کے بارے میں حال ہی میں ایک حکومتی فیصلہ جاری کیا گیا ہے۔ 5 دسمبر 2023 کو راج بھون میں اسکولی تعلیم اور کھیل کے محکمہ کے ذریعے چھ ترغیبی اسکیمیں شروع کرنے کے لیے ایک پروگرام کا انعقاد کیا گیا تھا۔ تقریر کے دوران گورنر نے اسکول ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ کو صبح کے سیشن میں اسکولوں کے اوقات پر غور کرنے کی ہدایت دی تھی۔ اسی مناسبت سے اب یہ فیصلہ کیا گیا ہے۔
یہ کہنا ضروری ہے کہ یہ واقعی اسکولوں کے حوالے سے لیا گیا ایک بڑا فیصلہ ہے۔ اب یہ فیصلہ محکمہ تعلیم نے کیا ہے۔ ریاست کے تمام میڈیم اور تمام انتظامی اسکولوں میں صبح 9 بجے سے پہلے پری پرائمری سے لے کر چوتھی کلاس تک پڑھائی جاتی ہے۔ اب انہیں وقت بدلنا ہوگا۔
ان اسکولوں کو پری پرائمری سے کلاس 4 تک کے اوقات صبح 9 بجے یا صبح 9 بجے کے بعد رکھنے ہونگے۔ یہ براہ راست آرڈیننس میں کہا گیا تھا۔ اسکول کے اوقات میں تبدیلی کرتے وقت، متعلقہ اسکول انتظامیہ کو اس بات کو یقینی بنانا چاہیے کہ بچوں کے مفت اور لازمی تعلیم کے ایکٹ 2009 کے مطابق اسکولی تعلیم کے لیے مطالعہ اور تدریس کی مقررہ مدت میں کوئی خلل نہ پڑے۔
مختصر یہ کہ ریاست کے تمام KG تا IV اسکولوں کے اوقات میں بڑی تبدیلیاں کی گئی ہیں۔ ریاست میں کئی اسکولوں کے اوقات صبح سات بجے کے قریب ہیں۔ تاہم اب حکومت کے اس فیصلے کی وجہ سے اسکول انتظامیہ کو اسکول کے اوقات میں بڑی تبدیلیاں کرنا پڑ رہی ہیں۔
KG سے کلاس IV تک کے بچوں کے اسکولوں میں صبح کے اوقات میں بھیڑ ہوتی ہے۔ اب ان اسکولوں کو صبح 9 بجے یا اس کے بعد کا وقت مقرر کرناا ہوگا۔ چوتھی جماعت کے بعد باقی کلاسیں پہلے جیسی ہی رہیں گی۔ حکومت نے صرف یہ فیصلہ KG سے چوتھی جماعت تک کی کلاسوں کے لیے کیا ہے۔
jamsham hair oil all distributors

kawishejameel

chief editor

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: مواد محفوظ ہے !!

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading