عالمی خبریں

پوری دنیا میں انسانی حقوق کی پامالی کی جارہی ہے: وزیر خارجہ انٹونی بلنکن

واشنگٹن: امریکی وزیر خارجہ انٹونی بلنکن نے کہا ہے کہ پوری دنیا میں انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزی ہو رہی ہے۔ بلنکن نے کہا کہ جو ممالک انسانی حقوق کا احترام کرتے ہیں ان کے قواعد پر مبنی بین الاقوامی نظام کی حمایت کرنے کا زیادہ امکان ہے جو امریکہ اور اس کے اتحادیوں نے تشکیل دیا ہے۔ منگل کو ملکوں کے انسانی حقوق کی تشخیص سے متعلق محکمہ خارجہ کی سالانہ رپورٹ جاری کرتے ہوئے بلنکن نے کہا ، "انسانی حقوق کا رجحان غلط سمت کی طرف بڑھ رہا ہے۔”
ہمیں دنیا کے ہر خطے میں اس کا ثبوت ملتا ہے۔ "انہوں نے کہا ،” ہم اسے سنکیانگ میں ویگر اور دیگر نسلی اور مذہبی اقلیت گروہوں کے خلاف قتل عام کے طور پر دیکھتے ہیں۔ "وینزویلا جیسے ممالک میں ، اپوزیشن رہنماؤں پر حملے ، انسداد بدعنوانی کارکنوں ،آزاد صحافیوں کا بھی ذکر کیا گیا۔
بلنکن نے کہا کہ امریکہ ان ساتھیوں اور شراکت داروں کے ساتھ مل کر کام کرنے کا پابند ہے تاکہ ان مکروہ حرکتوں کے مرتکب افراد کو ذمہ دار ٹھہرایا جاسکے۔ انہوں نے کہا کوویڈ ۔19 کی وجہ سے انسانی حقوق کی صورتحال مزید خراب ہوگئی ہے کیونکہ استبدادی حکومتوں نے اسے اپنے ناقدین کو نشانہ بنانے اور انسانی حقوق کی پامالی کے لئے استعمال کیا۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
error: انتباہ:مواد محفوظ ہے