مہاراشٹر

رکن پارلیمنٹ سيّد امتیاز جلیل ۱۷ ستمبر کو چیف منسٹر ادھو ٹھاکرے پر کریں گے پھولوں کی بارش! کیا ہے وجہ ؟ پڑھیں تفصیلی خبر

اورنگ آباد: آج دوپہر صوبیداری گیسٹ ہاوس میں رکن پارلیمنٹ سید امتیاز جلیل نے پریس کانفرنس منعقد کرکےاہم مسائل پر اپنی بات رکھی۔صحافیوں سے مخاطب ہوکر رکن پارلیمنٹ سید امتیاز جلیل نے کہاکہ عوامی مسائل کوحل کرنے کےلیے احتجاج کرنا ہمارا جمہوری حق ہے۔اس سے ہمیں کوئی روک نہیں سکتا۔
انتظامیہ کی جانب سے تین صفحوں پرمشتمل جاری کی گئی نوٹس پر امیتازجلیل نے اپنی بات رکھی۔
شیوسینا کی جانب سے جاری کی گئی بک لیٹ پر بھی امتیازجلیل نے تنقید کی ہے۔جس میں شیوسینا نے اپنے اقتدار کے میئرس کی تعریف کی ہے۔آئندہ ۱۷ ستمبر کو وزیراعلیِ ادھوٹھاکرے اورنگ آباد شہر کے دورہ پر ہیں۔اس موقع پر امتیازجلیل وزیراعلیِ ادھوٹھاکرے کا استقبال کرنے کی تیاری میں ہیں۔

Imtiyaz jalil

انہوں نے طنزیہ طور پر کہاکہ شیوسینا کے ذریعے کئے گئے کاموں کولیکر ہم ادھوٹھاکرے کاشکریہ اداکریں گےاور اُن پر پھولوں کی بارش کریں گے۔
بتادیں کہ مراٹھامکتی سنگرام دن کے موقع پر وزیراعلیِ شہر میں تشریف لارہے ہیں۔انہوں نے مزید کہاکہ جس دن وزیراعلی تشریف لارہے ہیں اس دن ایم آئی ایم کے کارکنان راستوں پر استقبالیہ پوسٹرس لیکر کھڑے رہیں گے۔
ایک صحافی کے سوال پر امتیازجلیل نے کہا چھترپتی شیواجی مہاراج کسی ایک سیاسی پارٹی کے آئیڈل نہیں ہے۔شیواجی مہاراج کو جتنا ہم مانتے ہیں یہ لوگ نہیں مانتے۔

kawishejameel

Jameel Ahmed Shaikh Chief Editor: Kawish e Jameel (Maharashtra Government Accredited Journalist) Mob: 9028282166,9028982166

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!